ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» проводить 24 - 25 липня 2018 року семінар з підвищення технічної компетентності та ділових якостей фахівців лабораторій на тему: «Підготовка до акредитації та аудит в лабораторіях відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. Окремі вимоги до лабораторій. Менеджмент ризиків».
Назва теми, питання для розгляду | Доповідачі | Кількість, годин |
Перший день: | ||
Регламент 10:00 – 12:00 | ||
1. Вимоги до випробувальних та калібрувальних лабораторій згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. • Основні етапи підготовки до акредитації у Національному агентстві з акредитації України. • Основні положення процедури акредитації в НААУ. |
Глущенко Віталій Володимирович | 2 год. |
КАВА-БРЕЙК (12:00 – 12:20) | ||
Регламент 12:20 – 13:30 | ||
• Вимоги до документації, що підтверджують відповідність лабораторій критеріям акредитації. • Особливості застосування окремих вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 під час акредитації лабораторій. • Практичні аспекти організації аудитів систем менеджменту лабораторій у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025. |
Глущенко Віталій Володимирович | 1 год. |
ОБІД (13:30 – 14:00) | ||
Регламент 14:00 – 16:00 | ||
2. Аналіз практичних ситуацій та основних невідповідностей, виявлених під час проведення аудитів при акредитації лабораторій з ISO/IEC 17025. | Глущенко Віталій Володимирович | 2 год. |
Другий день: |
||
Регламент 10:00 – 12:00 | ||
1. ДСТУ ISO 31000:2014 Менеджмент ризиків. Принципи та керівні вказівки (ISO 31000:2009; IDT). • ДСТУ IEC/ISO 31010:2013 Керування ризиком. Методи загального оцінювання ризику (IEC/ISO 31010:2009; IDT). • Огляд стандартів та приклади їх практичного застосування. |
Бірюкова Ганна Анатоліївна | 2 год. |
КАВА-БРЕЙК (12:00 – 12:20) | ||
Регламент 12:20 – 14:20 | ||
2. Практичні аспекти.Виконання завдань щодо оцінки ризику випробувальних лабораторій. | Гіндікін Анатолій Ісакович | 2 год. |
Перевірка засвоєння матеріалу. Вручення учасникам іменних свідоцтв |
Підвищення технічної компетентності проводять провідні фахівці ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ УЧАСТІ У ЗАХОДІ
За участь у заході сплачується внесок у розмірі 3 720,00 грн. за одного учасника (з урахування ПДВ).
Договір та рахунок для оплати заходу, а також акти здачі-приймання робіт будуть відправлені на Ваш е-mail після отримання ЗАЯВКИ на участь у заході.
Місце проведення: м. Київ, вул. Метрологічна, 4, актова зала.
Заявку направляти:
Тел./факс 423-04-26, e-mail:
Початок роботи (перший день): 10:00 год.
Орієнтований час закінчення (перший день): 16:00 год.
Початок роботи (другий день): 10:00 год.
Орієнтований час закінчення (другий день): 14:20 год.
Під час реєстрації учасникам при собі необхідно мати два примірники договору та два примірники акту здачі-приймання робіт оформлені стороною Замовника.