До складу ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" входить

НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ КТЗ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЦЕНТРУ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ КТЗ

  • dtz-prez1
  • dtz-prez2
  • dtz-prez3
  • dtz-prez4
  • dtz-prez5
  • dtz-prez6
  • dtz-prez7
  • dtz-prez8
  • dtz-prez9
  • dtz-prez10
  • dtz-prez11
  • dtz-prez12
  • dtz-prez13
  • dtz-prez14
  • dtz-prez15
  • dtz-prez16
  • dtz-prez17
  • dtz-prez18
  • dtz-prez19
  • dtz-prez20
  • dtz-prez21
  • dtz-prez22
  • dtz-prez23
  • dtz-prez24
  • dtz-prez25
  • dtz-prez26
  • dtz-prez27
  • dtz-prez28
  • dtz-prez29
  • dtz-prez30
  • dtz-prez31
  • dtz-prez32

Центр здійснює затвердження типу та індивідуальне затвердження конструкції колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) категорій M, N, O, L, (автомобілів, автобусів, причепів, мототехніки), а також їх складових (запасних) частин та обладнання, відповідно до вимог Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (далі - Угода). Затвердження конструкції КТЗ здійснюється відповідно до вимог Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання. Центром здійснюються процедури як затвердження типу КТЗ так і індивідуального затвердження нових, таких, що були у користуванні.

До складу центру входить

Лабораторія випробувань, досліджень та діагностики КТЗ 

Лабораторією проводяться випробування КТЗ, їх систем, агрегатів та вузлів, що пов'язані з показниками безпеки та захисту довкілля, за 19 національними, міждержавними та міжнародними стандартами.

До основних видів випробувань відносяться: 

  • зовнішній та внутрішній шум рухомого і нерухомого КТЗ; (Правила ЄЕК ООН №51, ГОСТ 27435-87) 
  • гальмівні системи, їх компоненти та ефективність гальмування КТЗ; (Правила ЄЕК ООН №13) 
  • вміст токсичних компонентів у відпрацьованих газах КТЗ та їх двигунів; (ДСТУ 4277:2004)
  • димність відпрацьованих газів КТЗ з дизельними двигунами; (ДСТУ 4276:2004) 
  • встановлення зовнішніх світлових приладів на КТЗ; (Правила ЄЕК ООН №48) 
  • встановлення захисних пристроїв вантажівок та їх причепів, полупричепів; (Правила ЄЕК ООН №58) 
  • зовнішні виступи кузовів легкових автомобілів; (Правила ЄЕК ООН №26)
  • загальна безпека конструкції автобусів та мікроавтобусів; (Правила ЄЕК ООН №36, Правила ЄЕК ООН №52)
  • контроль відповідності технічного стану КТЗ, що знаходяться в експлуатації. (ДСТУ 3649-2010) 

Для проведення випробувань застосовуються кращі зразки обладнання та програмного забезпечення провідних фірм із світовим ім'ям: Cartec, BOSCH, HKM, Rohde&Swarz, Corrsys Datron (Німеччина), Bruel&Kiaer (Данія), МЕТА, ГАРО (Росія).

Лабораторія першою на теренах країн СНД застосувала для дорожніх випробувань КТЗ унікальну систему вимірювання шляху, швидкості, прискорення/сповільнення Microsat R20. Ця система базується на системі GPS і входить до складу бортового вимірювального комплексу DAS-2A фірми Corrsys Datron (Німеччина).

Дорожні випробування КТЗ проводяться на випробувальних ділянках доріг заводу "АВІАНТ", автодрому "ЧАЙКА", полігону "Єврокар" та на атестованих ділянках доріг загального користування.

Перевірка технічного стану колісних транспортних засобів під час обов’язкового технічного контролю

Центр проводить перевірку технічного стану колісних транспортних засобів (далі – КТЗ) всіх категорій (легкові та вантажні автомобілі, автобуси, причепи та напівпричепи) під час обов’язкового технічного контролю (витяг з реєстру № 00306).

Для проходження перевірки технічного стану КТЗ під час обов’язкового технічного контролю необхідно:

  • подати заяву про проведення обов’язкового технічного контролю КТЗ або направити її на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. за формою додатку 3 „Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу”;
  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • транспортний засіб.Обов’язковий технічний контроль КТЗ проводиться після здійснення його ідентифікації, на підставі договору, який укладається між виконавцем і замовником.У разі отримання позитивного результату під час проведення обов’язкового технічного контролю КТЗ складається протокол, який видається замовникові.

Співробітництво

В обсязі співробітництва із закордонними випробувальними центрами додатково виконуються випробування на умовах субпідряду:

  • відповідності вмісту токсичних компонентів у відпрацьованих газах КТЗ до вимог Євро-2, Євро-3, Євро-4, Євро-5;
  • відповідності вмісту токсичних компонентів у відпрацьованих газах, потужності та димності відпрацьованих газів дизельних двигунів до вимог Євро-2, Євро-3, Євро-4, Євро-5;
  • електромагнітної сумісності КТЗ і їх компонентів;
  • ефективності системи гальмування і АБС. 

На основі субпідряду застосовуються унікальні випробувальні комплекси полігона NAST - випробувальна дорога для випробувань гальмівних систем, включаючи випробування ABS, випробувальні комплекси, до складу яких входять динамометричні барабанні стенди фірм Burke (США), Shenck (Німеччина), системи відбору та аналізу відпрацьованих газів, камери для виміру випаровувань палива, випробувань ефективності систем рециркуляції газів, ефективності каталітичних систем Horiba (Японія), AVL (Австрія). Для випробувань радіосумісності і радіоперешкод застосовуються спеціальні майданчики, безехові камери та устаткування Rohde&schwarz.

Випробування КТЗ

  • dtz-lab-01

    Контрольні випробування АБС на полігоні ЗАТ "Еврокар", Україна

  • dtz-lab-02

    Випробування стоянковой системи на полігоні ЗАТ "Еврокар", Україна

  • dtz-lab-03

    Контрольні випробування гальмівних систем на полігоні ЗАТ "Еврокар", Україна

  • dtz-lab-04

    Випробування ефективності АБС на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-05

    Випробування відповідності токсичності відпрацьованих газів до вимог Євро-2 у лабораторії NAST, КНР

  • dtz-lab-06

    Підготовка до випробувань по визначення сумарних випаровувань палива за вимогами Євро-2 у лабораторії NAST, КНР

  • dtz-lab-07

    Проведення випробувань з визначення вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах транспортного засобу на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-08

    Проведення випробувань з визначення вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах транспортного засобу на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-09

    Проведення випробувань з визначення вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах транспортного засобу на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-10

    Випробування з електромагнітної сумісності на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-11

    Визначення умов проведення випробувань (швидкість вітру, температура, вологість, атмосферний тиск) на полігоні NAST, КНР

  • dtz-lab-12

    Проведення випробувань зовнішнього шуму транспортного засобу під час його руху на полігоні NAST, КНР 

  • dtz-lab-13

    Випробування антиблокувальної системи гальм транспортного засобу на полігоні NAST, КНР

Центр визнає протоколи випробувань та результати робіт з підтвердження відповідності, які виконані згідно з Правилами ЄЕК ООН та Директивами ЄС, країнами - членами Угоди.

Контакти КТЗ

Начальник Центру

Андрієвський Андрій Олегович

тел. 450-89-94, 424-32-82

e-mail: auto@csm.kiev.ua

Заступник начальника Центру

Лободенко Володимир Анатолійович

тел. 526-20-63

e-mail: dtz@csm.kiev.ua

Начальник лабораторії випробувань, досліджень та діагностики КТЗ

Киба Данило Володимирович

тел. 450-89-94, 424-32-82

e-mail: daniel@csm.kiev.ua

Центр та лабораторія знаходяться за адресами:

1. Святошинський р-н., вул. М. Краснова, 7/1, тел.: (044) 450-89-94 - двоосні легкові, вантажні КТЗ та автобуси висотою до 2,7 метра, мотоцикли, причепи з повною масою до 750 кг.

2. Голосіївський р-н., вул. Метрологічна, 4, тел.: (044) 526-20-63 - легкові та вантажні КТЗ без обмежень маси (окрім причепів з інерційною системою гальмування та мотоциклів).